Forside Om foreningen Faste aktiviteter Arrangementer Fotoalbum

Medlemsindlæg fra turen til Cirkusrevyen:

Endelig, Endelig, Endelig

oprandt dagen som vi, med erfaring fra de seneste års succeer, har ventet på, og hvor var det godt, at vi i så god tid havde tilmeldt os, så vi var sikker på at få en plads.

Der er næsten tradition for, at vi med få undtagelser er de samme der år efter år,

drager af sted til Cirkusrevyen, og alene det, er jo et godt tegn på stor tilfredshed, men der er stadig plads fremover til nye deltagere, hvis nogle gerne vil opleve denne fantastiske tur.

De gange vi har været med, har der altid varet indlagt flere små og store overraskelser, og i år var heller ikke nogen undtagelse.

Vi startede som sædvanlig med Taxakørsel til banegården, og kl. 10 gik starten med København, og da Gerda tog sit berømte trelommers forklæde på, steg den allerede i forvejen gode stemning.

Vi undrede os ledt over hvorfor vi ikke skulle køre på motorvejen, men da vi nærmede og Odense, løftede Gerda sløret for den første overraskelse, idet hun havde fået den gode ide, at vi selvfølgelig skulle se den nye bro over Odense kanal nemlig Odinsbroen. Sikke et syn det var, at se Europas største svingbro.

Over Storebælt, og med en Brobiz kom vi hurtigt i gennem betalingsanlægget uden ventetid.

Der blev fundet en passende rasteplads, og her kom endnu en overraskelse, idet der i programmet stod at vi efter maden fik kaffe, men nej den var blevet strøget med  henvisning til ret til ændringer i programmet.

Vel ankommet til det  dejlige Gentofte Hotel, var der tid til en halv morfar, inden turen gik til Bakken.

Efter en udsøgt buffet gik vi så i teltet og overværede den hidtidige morsomste revy nogensinde.

Efter en god nats søvn og den helt store morgenbuffet, kørte vi til Roskilde domkirke

Til en guidet rundvisning, hvilket var meget interessant.

Tid til frokost, og endnu en overraskelse. Med elevator kørte vi op på toppen af det gamle vandtårn, hvor der ventede en dejlig platte.

På vejen mod Fyn så vi et museum med store amerikanske biler, men først fik vi kaffe med småkager.

Nu var vi også trætte, da vi kørte til Nyborg, hvor der ventede os en dejlig middag.

Ved 21 tiden var vi tilbage i Middelfart.

Herfra skal der lyde et stort tak for en helt igennem veltilrettelagt tur, også en stor tak til dem der havde smurt de dejlige sandwicher.

Kærlig hilsen til alle, og tak for en dejlig tur til Cirkusrevyen. Vi glæder os til næste år.

Inger og Henning Jernov.